Användare:Hevgin

Den här sidan finns inte. Raderings-, skydd- och sidflyttningsloggen för sidan visas nedan som referens.

• 20 september 2021 kl. 08.18 Hakan diskussion bidrag raderade sidan Användare:Hevgin (innehåll före tömning var: "'''Hevgin Alagunduz''', född 6 december 1996 i Stockholm, Sverige, är en elev som går på Thoren Innovation School, förkortat TIS, och är känd bland annat som ''Hevgin''. == Biografi == Hevgin föddes på Karolinska Universitetssjukhuset, ett sjukhus beläget i Huddinge och Solna med verksamhet i Stockholms län. Fram till år 2002 gick han på dagiset Kristallen, ett dagis beläget i Huddinge Kommun. Sedan dess har han gått i ett flertalet skolor, bla...")

Det finns för tillfället ingen text på denna sida. Du kan söka efter denna sidas titel på andra sidor, eller söka i relaterade loggar men du har inte behörighet att skapa sidan.