Matteverkstaden

Den utskrivbara versionen stöds inte längre och kanske innehåller renderingsfel. Uppdatera din webbläsares bokmärken och använd standardutskriftsfunktionen istället.

Om mnan har läxläsning, räknestugor eller om man vill skicka med eleven uppgifter hem så finns ett behov av lättillgängliga uppgifter.

Här skulle vi kunna ha sådana upgifter.

Helst skulle jag vilja bidra med pdf:er med många uppgifter/övningar som lämpar sig att printa och ge eleven som behöver repetera eller träna på något spm hen inte kan. När det gäller gymnasiet har Åke förtjästfullt bidragit med en uppsjö uppgifter. Vem kan bidra på liknade sätt här.

Tills vidare får ni hålla till godo med WikiBooks uppgifter. Nedan kommer ett axplock.

Gå gärna in på WikiBooks och skapa fler uppgifter så har vi snart sagda pdf:er att printa.

Hur som helst ...

Låt oss lägga in lite uppgifter här. Jag ser fram emot era bidrag och ska försöka inkomma med något själv också.

Välkommen!

Kul att du skapade länken. Hoppas du återkommer och skriver. läs gärna vad jag skrev på diskussionssidan. känn dig fri att skriva och pröva dig fram. Det här är din sida!